Noile Logan, Sandero și Sandero Stepway. Cu transmisie CVT

A treia generație Dacia Logan, Dacia Sandero și Dacia Sandero Stepway vine cu schimbări importante. Aceste mașini sunt toate propuse fără motorizări diesel, însă o variantă de motorizare poate avea transmisie automată de tip CVT (cu variație continuă) în loc de transmisia pilotată (Easy-R) disponibilă până acum ca soluție „automată” la Dacia. Există și o motorizare benzină/GPL, numită ECO-G. Interiorul marchează o revoluție pentru Dacia, habitaclul fiind semnificativ îmbunătățit, nivelul de siguranță este mai bun, iar platforma tehnică este nouă.

„Pachetul” de motorizări cuprinde următoarele variante (toate Euro 6D-FULL):

• SCe 65 (doar pe modelele Logan și Sandero, indisponibil pe Sandero Stepway) – este un motor de intrare în gamă, în 3 cilindri, cu capacitate de 1,0 litri, atmosferic, cuplat cu o cutie de viteze manuală cu 5 trepte.

• TCe 90 – este un motor în 3 cilindri, cu capacitatea de 1,0 litri, echipat cu turbocompresor. Propulsorul acesta este oferit în două versiuni: cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau cu o cutie de viteze automată de tip CVT (Continuously Variable Transmission – Transmisie cu Variație Continuă).

• TCe 100 ECO-G – este un motor nou în gamă, având 3 cilindri, capacitatea de 1,0 litri, echipat cu turbocompresor și cu alimentare mixtă benzină/GPL, cuplat cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte. Rezervorul de GPL are 40 litri, iar cel de benzină 50 de litri.

Platforma tehnică care stă la baza noilor modele Dacia este numită CMF, fiind utilizată de mai mulți ani de Alianța Renault-Nissan pe mașinile lor. Odată cu schimbarea de platformă, aceste trei noi modele Dacia primesc 6 airbag-uri în echiparea standard, iar noua arhitectură electronică permite instalarea unor noi sisteme de asistență la conducere, printre care frânarea activă de urgență – AEB (Active Emergency Brake) și apelul de urgență în caz de accident.

A treia generație Dacia Logan, Dacia Sandero și Dacia Sandero Stepway vine fără motorizări diesel.

Citește în continuare . . .

Decontarea directă RCA ar putea deveni realitate în câteva săptămâni.

Proprietarii de mașini vor fi stimulați să cumpere asigurări RCA de calitate.

Polița RCA in format electronic a fost declarată, in sfarșit, ca fiind 100% legală.

Dovada incheierii asigurării RCA, in cazul controalelor efectuate de către autorităţile abilitate, a devenit electronică...

Liderul auto european: presiunea trecerii la mașini electrice amenință industria auto.

Directorul general al Stellantis spune lucruri interesante.

Cel mai mic preț

în 60 de secunde.